Anne vond me via Instagram. We deelden namelijk een voorliefde voor felle kleuren. Ze zag mijn instagram feed en wist gelijk: dit is mijn bloedgroep. Wat volgde is een slide in mijn DM of ik haar niet kon helpen met het maken van wat content voor haar startende online kinderkleding business. Ik ging gelijk aan de slag en creëerde wat feed templates voor haar die ze makkelijk zelf kon bewerken. Het was in eerste instantie de bedoeling dat ons project hierbij zou blijven, maar als je een fijne klik hebt groeit vaak niet alleen de band, maar ook het takenpakket…
Kookaburra ging verder dan alleen de webshop, er kwam een fysieke winkel bij. We maakten moodboards voor het winkelinterieur, passend verpakkingsmateriaal en ook de online branding kreeg een upgrade. Anne heeft een creatieve geest en wist precies hoe ze de juiste mensen naar de winkel kon krijgen. Zo zei ze altijd “als je wilt dat er wat gekocht wordt, moet je er vooral voor zorgen dat de kids het naar hun zin hebben in de winkel”. We bundelden onze krachten en bedachten allerlei leuke offline brand experiences gericht op kinderen. Van een knuffelmuur tot een omkleed stopwatch, we konden het zo gek niet bedenken of het kwam er!