samantha van os logo
placeholder
samantha van os

Kookaburra

Kinderkleding op zijn leukst

Door creatieve krachten te bundelen ontstaan mooie dingen...

Anne vond me via Instagram. We deelden namelijk een voorliefde voor felle kleuren. Ze zag mijn instagram feed en wist gelijk: dit is mijn bloedgroep. Wat volgde is een slide in mijn DM of ik haar niet kon helpen met het maken van wat content voor haar startende online kinderkleding business. Ik ging gelijk aan de slag en creëerde wat feed templates voor haar die ze makkelijk zelf kon bewerken. Het was in eerste instantie de bedoeling dat ons project hierbij zou blijven, maar als je een fijne klik hebt groeit vaak niet alleen de band, maar ook het takenpakket…

Kookaburra ging verder dan alleen de webshop, er kwam een fysieke winkel bij. We maakten moodboards voor het winkelinterieur, passend verpakkingsmateriaal en ook de online branding kreeg een upgrade. Anne heeft een creatieve geest en wist precies hoe ze de juiste mensen naar de winkel kon krijgen. Zo zei ze altijd “als je wilt dat er wat gekocht wordt, moet je er vooral voor zorgen dat de kids het naar hun zin hebben in de winkel”. We bundelden onze krachten en bedachten allerlei leuke offline brand experiences gericht op kinderen. Van een knuffelmuur tot een omkleed stopwatch, we konden het zo gek niet bedenken of het kwam er!

Sem at their service

online marketing
#

Brand Story

Een goede brand story gaat verder dan de "about" pagina op je website. Het vormt de basis van je communicatie. Is jouw merkverhaal duidelijk en eigen? En roept het de juiste emoties op bij jouw potentiële klanten? Dan zorg je ervoor dat jouw boodschap terecht komt bij mensen die dezelfde waarden delen.
online marketing
#

Social Content

Zonder concrete content strategie kun je nog steeds leuke posts maken, het is alleen net als schieten met hagel. De ene post scoort wel, de andere niet en je weet eigenlijk niet waarom. Door met content thema's en concrete doelstellingen te werken, zorg je ervoor dat je zo goed mogelijk zichtbaar wordt en blijft.
online marketing
#

Business Strategy

Soms groeit een bedrijf sneller (of groter) dan de mindset van de ondernemer zelf. Het resultaat? Veel potentiële groei-ruimte zonder daar zelf bij stil te staan. Door bewust tijd te nemen om te werken AAN je bedrijf in plaats van IN je bedrijf, zorg je ervoor dat je strategie helder blijft. Alle to do’s die jij wekelijks afvinkt zouden in lijn moeten liggen met het grotere geheel. Your roadmap to more succes!

Client Love

Samantha kan wat ik in mijn hoofd heb vertalen naar beeld. Zelfs voordat wij elkaar hebben ontmoet wist zij precies wat ik bedoel!

Als ik zelf verdrink in de chaos van ideeën dan is zij degene die mij helpt prioriteren, én ze is een super fijne sparringspartner. Ik heb soms wel eens ambitieuze en rare ideeën maar kan alles met haar delen zonder dat het raar wordt gevonden!

Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten én als ik ooit rijk wordt dan huur ik haar fulltime in!
Anne van de Water
Anne van de Water