Velen kennen Faye als Instagram influencer. En dat is leuk werk, maar er zit ook een andere kant aan. Als je afhankelijk bent van één platform, maakt dit jou als merk erg kwetsbaar. Ze wilde iets opbouwen voor zichzelf, waar ze volledig zelf controle over heeft. Met de vele bijzondere DM's die zij krijgt en de waardevolle online connecties die ze opbouwt was het niet meer dan logisch om een community te creëren voor de vrouw die zichzelf veel meer op nummer één mag zetten, de rode draad in Faye's online boodschap. Madé werd geboren.
We deden wekelijkse brainstorm sessies om tot een concreet productplan te komen, want Madé zou niet alleen een community worden. Madé was veel meer dan alleen dat. We creëerden een journal met ruimte voor 6 maanden van reflectie en groei. De journal bevat allerlei unieke opdrachten zodat het gebruiken van de journal niet alleen blijft bij reflecteren op dat wat is geweest, maar je ook aan het denken wordt gezet zodat je dingen in de toekomst anders kunt gaan doen.
Om de fysieke producten landelijk te kunnen verspreiden, bouwden we een webshop. Als ex software accountmanager zijn deze meer technische taken iets waar ik helemaal mijn ei in kwijt kan. Een online omgeving van A tot Z neerzetten, dat is waar mijn hart sneller van gaat kloppen!