samantha van os logo
placeholder
samantha van os

Viable Boutique

Building the beauty boutique

Ze benutte nog niet haar volledige potentie...

Thalissa startte ruim 10 jaar geleden met de hair & beauty salon Viable Boutique. Als hairstylist & freelance hair educator verkoopt ze letterlijk haar tijd. Is ze ziek of gaat ze op vakantie? Dan staat de business stil en daarmee komt er ook een pauze in haar inkomensstroom. Na heel wat jaren bouwen aan haar succesvolle business besloot ze: dit moet anders. Nóg meer lange termijn visie, ruimte voor flexibiliteit en bovenal schaalbaarheid van haar businessmodel. Ruim een jaar geleden klopte Thalissa bij mij aan voor advies, inmiddels hebben we al heel veel stappen in haar business roadmap samen gezet.

Als creatieveling wist ze allang hoe ze haar merk moest branden: de insta feed van de salon spreekt voor zich. Maar als je je eigen tijd verkoopt heb je niet altijd tijd en ruimte in je agenda om je ook nog eens bezig te houden met online marketing of social content. Laat staan het onderhouden van je website… and that's where my superpower came in. We hebben samen de brand story nóg scherper gemaakt, zodat de boodschap nog duidelijker is voor de ideale klant. Alle communicatie uitingen dragen hetzelfde beeld uit voor herkenbaarheid. De non-existing website die nooit prio kreeg is nu eindelijk gebouwd en ready to sell.

Het bestaande businessmodel hebben we onder de loep genomen en gekeken waar we ruimte konden creëren voor nieuwe plannen. Uiteraard met focus op het verhogen van de omzet en het verlagen van de werkdruk. De acties die voortkwamen uit deze nieuwe roadmap hebben we verdeeld, waarbij Thalissa lekker creatief kan blijven en ik veel praktische zaken op me neem. Zo benutten we haar volle potentie met een duidelijke visie voor de toekomst.

Sem at their service

online marketing
#

Social Content

Zonder concrete content strategie kun je nog steeds leuke posts maken, het is alleen net als schieten met hagel. De ene post scoort wel, de andere niet en je weet eigenlijk niet waarom. Door met content thema's en concrete doelstellingen te werken, zorg je ervoor dat je zo goed mogelijk zichtbaar wordt en blijft.
online marketing
#

Business Strategy

Soms groeit een bedrijf sneller (of groter) dan de mindset van de ondernemer zelf. Het resultaat? Veel potentiële groei-ruimte zonder daar zelf bij stil te staan. Door bewust tijd te nemen om te werken AAN je bedrijf in plaats van IN je bedrijf, zorg je ervoor dat je strategie helder blijft. Alle to do’s die jij wekelijks afvinkt zouden in lijn moeten liggen met het grotere geheel. Your roadmap to more succes!
online marketing
#

Tech Expert

Als business owner heb je jouw eigen specialisatie. Vaak valt het technische deel van het ondernemerschap daar niet onder. Denk aan het bouwen van je website / webshop of het inrichten van je e-mail campagnes. Maar ook het digitaliseren van documenten, creëren van een e-book of het automatiseren van bepaalde administratieve taken zijn vaak zaken waar jouw expertise niet ligt. Gelukkig hoeft dat ook niet.

Client Love

Sem is dé workbestie you never know you needed. Ik heb al 10 jaar een eigen bedrijf en maakte al mijn toekomstplannen zelf, blijkt na 10 jaar dat ik nooit mijn volle potentie zag van wie ik ben als bedrijf zijnde en waar mijn groei lag.

Ik krijg nu het vertrouwen, de steun, de to do lijstjes die mijn chaotische brein helpen en de hand die ik even vast kan houden als ik dat nodig heb.

Get yourself a workbestie please!!!
Thalissa Sleutel
Thalissa Sleutel