Thalissa startte ruim 10 jaar geleden met de hair & beauty salon Viable Boutique. Als hairstylist & freelance hair educator verkoopt ze letterlijk haar tijd. Is ze ziek of gaat ze op vakantie? Dan staat de business stil en daarmee komt er ook een pauze in haar inkomensstroom. Na heel wat jaren bouwen aan haar succesvolle business besloot ze: dit moet anders. Nóg meer lange termijn visie, ruimte voor flexibiliteit en bovenal schaalbaarheid van haar businessmodel. Ruim een jaar geleden klopte Thalissa bij mij aan voor advies, inmiddels hebben we al heel veel stappen in haar business roadmap samen gezet.
Als creatieveling wist ze allang hoe ze haar merk moest branden: de insta feed van de salon spreekt voor zich. Maar als je je eigen tijd verkoopt heb je niet altijd tijd en ruimte in je agenda om je ook nog eens bezig te houden met online marketing of social content. Laat staan het onderhouden van je website… and that's where my superpower came in. We hebben samen de brand story nóg scherper gemaakt, zodat de boodschap nog duidelijker is voor de ideale klant. Alle communicatie uitingen dragen hetzelfde beeld uit voor herkenbaarheid. De non-existing website die nooit prio kreeg is nu eindelijk gebouwd en ready to sell.
Het bestaande businessmodel hebben we onder de loep genomen en gekeken waar we ruimte konden creëren voor nieuwe plannen. Uiteraard met focus op het verhogen van de omzet en het verlagen van de werkdruk. De acties die voortkwamen uit deze nieuwe roadmap hebben we verdeeld, waarbij Thalissa lekker creatief kan blijven en ik veel praktische zaken op me neem. Zo benutten we haar volle potentie met een duidelijke visie voor de toekomst.