samantha van os logo
placeholder
samantha van os

We Love To Shape

Meer dan pretty brows

Door meer focus boekte ze sneller resultaat...

Toen Tishania in 2020 besloot dat ze haar vaste loondienst wilde opzeggen en zich volledig wilde richten op haar groeiende brow business vroeg ze mij om hulp. Tishania is gespecialiseerd in verschillende wenkbrauw en huid-behandelingen, maar startte eerst alleen met het creëren van de perfecte wenkbrauw. Haar doel was duidelijk: ze wilde groeien in haar eigen business zodat ze meer vrijheid voor zichzelf kon creëren.

Ze is perfectionistisch, wat je uiteraard ook graag wilt zien in een wenkbrauw specialist. Maar dat perfectionisme kan er ook voor zorgen dat je je eigen groei in de weg gaat zitten. And that's where I came in. Samen maakte we realistische groei-doelstellingen. Deze waren niet enkel gebaseerd op haar ideale plaatje, maar werden gebouwd op cijfers. Zo zorg je ervoor dat je gepusht wordt om met focus aan de slag te gaan, zonder dat het voelt als een onmogelijke reis. We behaalde doel na doel waardoor we na 2 jaar nóg groter konden gaan denken.

Een nieuw hoofdstuk begon met het openen van een allround beauty salon in Naarden-Vesting. Waar Tishania zich verder specialiseerde met verschillende innovatieve huidbehandelingen, trok ze ook een team van enthousiaste en ambitieuze freelance beauty specialisten aan. De salon waar veel vrouwen maandelijks naar terugkeren voor hun beauty APK is een goed voorbeeld van het groeien door met focus en liefde voor je eigen business aan de slag te gaan. Ook al staat er nu een solide basis met veel loyale klanten, is er nog steeds ruimte voor groei. In onze samenwerking is er altijd weer een volgend doel waar we aan werken!

Sem at their service

online marketing
#

Brand Story

Een goede brand story gaat verder dan de "about" pagina op je website. Het vormt de basis van je communicatie. Is jouw merkverhaal duidelijk en eigen? En roept het de juiste emoties op bij jouw potentiële klanten? Dan zorg je ervoor dat jouw boodschap terecht komt bij mensen die dezelfde waarden delen.
online marketing
#

Social Content

Zonder concrete content strategie kun je nog steeds leuke posts maken, het is alleen net als schieten met hagel. De ene post scoort wel, de andere niet en je weet eigenlijk niet waarom. Door met content thema's en concrete doelstellingen te werken, zorg je ervoor dat je zo goed mogelijk zichtbaar wordt en blijft.
online marketing
#

Business Strategy

Soms groeit een bedrijf sneller (of groter) dan de mindset van de ondernemer zelf. Het resultaat? Veel potentiële groei-ruimte zonder daar zelf bij stil te staan. Door bewust tijd te nemen om te werken AAN je bedrijf in plaats van IN je bedrijf, zorg je ervoor dat je strategie helder blijft. Alle to do’s die jij wekelijks afvinkt zouden in lijn moeten liggen met het grotere geheel. Your roadmap to more succes!
online marketing
#

Tech Expert

Als business owner heb je jouw eigen specialisatie. Vaak valt het technische deel van het ondernemerschap daar niet onder. Denk aan het bouwen van je website / webshop of het inrichten van je e-mail campagnes. Maar ook het digitaliseren van documenten, creëren van een e-book of het automatiseren van bepaalde administratieve taken zijn vaak zaken waar jouw expertise niet ligt. Gelukkig hoeft dat ook niet.

Client Love

Je bent me rechterhand. Als ik een idee heb en het in mijn taal aan je uitleg dan weet je precies hoe ik het wil hebben en werk je dat precies zo uit en nog veel beter.

Door me gedachtes bij jou neer te leggen creeër je rust voor mij op de momenten dat ik alleen maar chaos zie en er dan zelf niet uit kom. Je haalt het beste in mij naar boven door met ideeën te komen die ik zelf nooit kan bedenken of überhaupt denk dat ik het kan, hierdoor leer je me uit me comfort zone te stappen.

Vriendin, rechterhand, PA, maatschappelijk werker, alles in 1 haha ❤️
Tishania van Liempt
Tishania van Liempt